Wij besteden veel zorg en aandacht aan onze producten en de verpakking ervan en doen uiteraard ons best om deze in dezelfde conditie aan u te leveren zoals bij elk artikel is beschreven. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of, indien dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld in het geval van onze vintage items waarvan vaak geen tweede exemplaar op voorraad is), ontvangt u de totale kosten van uw bestelling van ons retour.
Bent u niet tevreden over een product dat u bij ons hebt gekocht of met de afhandeling van uw bestelling? Laat het ons dan weten via info@nordendesign.nl of bel naar 06-55958610. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.